środa, 2 kwietnia 2014

FIT ulubieńcy miesiąca. - MARZEC 2014

Marzec minął w mgnieniu oka. Gdy usiadłam przed komputerem aby napisać kolejnego posta, stwierdziłam, że na blogu pojawi się seria - fit ulubieńcy. Mam zamiar przedstawiać Wam ubrania, gadżety, potrawy, produkty, które skradły moje serce. Mam nadzieję, że coś ode mnie podpatrzycie i podzielicie się swoimi ulubieńcami. Zaczynamy!


Kiwi
W tym miesiącu przypomniałam sobie jak bardzo przepadam za tymi owocami! Większość uwielbia je za piękny kolor i egzotyczny smak, a charakteryzuje je również niesamowite działanie. Są po prostu bombą witaminową i potrafią zdziałać wiele dobrego dla naszego organizmu. Staram się jeść kiwi jak najczęściej-przede wszystkim jako przekąskę między posiłkami.



Owsianka 
Płatki owsiane w połączeniu z mlekiem i bananem to najlepszy smak, którym można rozpocząć dzień! 
To chyba ulubieniec mojego życia! :) Jeśli chcecie wiedzieć dlaczego, cofnijcie się o kilka postów!


Blender
Zdecydowany ulubieniec! Jeśli nie macie go w swojej kuchni, koniecznie przemyślcie zakup! Dzięki niemu mogę tworzyć pyszne smoothie. Najbardziej przepadam za bananowo-truskawowym! Jeśli macie swoje ulubione przepisy- koniecznie mi polećcie!



Leginsy do biegania
Marzec był dla mnie wyjątkowym miesiącem - piewszym, w którym regularnie biegam. Udało mi się zaopatrzyć w termoaktywne leginsy. Komfort - niesamowity! Są bardzo wygodne i funkcjonalne. Mają kieszonkę na klucze i zamki na dole nogawek. Muszę też przyznać, że po prostu bardzo podoba mi się ich wizualna strona!

The 5 Best & Most Effective AB Exercises
 Bardzo lubię pracować nad mięśniami brzucha. Ćwiczenia, które wykonywałam do tej pory trochę mnie już znudziły. Postanowiłam zmienić mój trening, a z ratunkiem przyszła mi Blogilates. Wcześniej nie miałam do czynienia z ćwiczeniami, które zawarła w tym filmiku. Bardzo Wam polecam! Dzięki niej zaczęłam pracować nad brzuchem z ciężarkami i bardzo sobie to chwalę!


HIIT interval training timer
Aplikacja, która mierzy mi czas w trakcie ćwiczeń. Bardzo podoba mi się jej funkcjonalość. Trening mogę zaplanować według własnych potrzeb. Program pyta mnie, ile powtórzeń chcę wykonać, jaki czas zaplanować na każdą rundę, a jaki na przerwę między nimi. Dźwięk informuje nas o tym, że już czas na kolejne ćwiczenie!


Co Wam przypadło do gustu w zeszłym miesiącu? Może macie ulubione owoce, zestawy ćwiczeń lub aplikacje, z których szczególnie często korzystaliście? Chętnie się zainspiruję!





13 komentarzy:

  1. Ja używam aplikacji Cayanax HIIT. Głownie do biegu z interwałami bądź Tabaty. Również jestem zadowolona :)
    W tym tygodniu postanowiłam częściej siegać po owsiankę! Właśnie lecę zrobić śniadaniowy placek owsiany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam tej aplikacji muszę wypróbować. Kiwi lubię i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również bardzo lubię kiwi, jest jednym z moich ulubionych owoców :) Za owsianką ogólnie nie przepadam (jadłam w wielu różnych wersjach, ale nie mogę się przekonać), a o blenderze myślę już od jakiegoś czasu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam! teraz na lato smoothie jak znalazl :)

      Usuń
  4. Fajne legginsy! A co do smoothies to najczęściej dla mnie poł banana, avocado, seler naciowy, jarmuż (jeśli mam pod ręką), jabłko, trochę miodu i sproszkowany słonecznik, migdały i siemię. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiałam się właśnie ostatnio nad tą aplikacją, ale mało ćwiczę tego typu treningi, dlatego zrezygnowałam ;)

    Ale narobiłaś mi ochoty na kiwi! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. pół banana (ale ja zwykle daję całego, no bo bez przesady. zwłaszcza, jeśli to smoothie śniadaniowe) + pół szklanki-szklanka mleka sojowego (albo zwykłego, jeśli pijesz) + łyżeczka gorzkiego kakao + łyżeczka pestek słonecznika + łyżeczka miodu (ale ja nie daję, bo jest cały banan i jest słodkie). mega poprawiacz nastroju i na śniadanie jak znalazł :)
    chyba pójdę do sklepu po blender :P

    http://fitfancy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pół banana (ale ja zwykle daję całego, no bo bez przesady. zwłaszcza, jeśli to smoothie śniadaniowe) + pół szklanki-szklanka mleka sojowego (albo zwykłego, jeśli pijesz) + łyżeczka gorzkiego kakao + łyżeczka pestek słonecznika + łyżeczka miodu (ale ja nie daję, bo jest cały banan i jest słodkie). mega poprawiacz nastroju i na śniadanie jak znalazł :)
    chyba pójdę do sklepu po blender :P

    http://fitfancy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :) zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie, do wygrania torba NIKE :) http://bodybuildingisalifestyle.blogspot.ie/2014/04/uwaga-konkurs-do-zgarniecia-torba-nike.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytam bloga juz dluuugiii czas Twojego bloga:)
    Ale dzisiaj zaproaszam do mnie na rozdanie 300 zl na ciuchy :)

    http://beslimuk.blogspot.co.uk/2014/03/rozdaje-300-zl-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. ta ostatnia aplikacja mi się przyda, dzięki! szkoda, że Cię już tak długo tu nie ma!

    OdpowiedzUsuń