niedziela, 27 kwietnia 2014

FIT DIARY 1

Cześć!
Wracam do Was po krótkiej nieobecności. W głowie mam pełno pomysłów na nowe posty. Spodziewajcie się mnie tu częściej!
Dziś zaczynam nową serię postów na blogu - fit diary. Będę wrzucać zdjęcia zrobione telefonem, które związane są ze zdrowym trybem życia. Bardzo lubię oglądać tego typu posty, dużo czasu spędzam także ciesząc oko motywującymi obrazkami na tumblr czy instagramie. Jeśli macie tam swoje konta, podajcie mi linki - na pewno chętnie zajrzę!
Zaczynamy!

Pyszny obiad! Kasza jaglana z warzywami! Niebo w gębie :)

 Ciąg dalszy pysznych obiadków. Tym razem w roli głównej brokuły! 

Kokos- przepyszny, a ile zabawy z otwieraniem :)

Ćwiczenia, woda i tablet - zestaw podstawowy :) Bardzo często gdy ćwiczę w domu oglądam seriale - szybciej i przyjemniej mija mi czas!


Biegamy, biegamy! 

Woda - zawsze i wszędzie pod ręką! Najlepiej smakuje z cytryną :)

Przepyszna kolacja! Wieloziarnista bułka z sałatą i rzodkiewką! Pycha!

Gotowa do biegu! Robi się coraz cieplej więc ubrania z długim rękawem idą w odstawkę! 


Na dziś to już wszystko! Zapraszam Was do obserwowania bloga! Miłej i aktywnej niedzieli!




7 komentarzy:

  1. Z kokosem trochę roboty jest ale warto

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny mix!! uwielbiam kokosa, w zeszlym roku jadlam prosto z palmy <3 pychaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też z chęcią oglądam takie zdjęcia, dobra dawka motywacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna buteleczka na wodę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tesco! :) polecam bo jest zakrecana I nic sie nie wylewa :)

      Usuń